onsdag den 24. september 2014

At sove godt og at få et hus

Om præcis 1 uge får vi nøglen til vores nye hus , - vi bliver husejere for første gang!
Det er en vild tanke og jeg synes der er så meget andet at koncentrere sig om, så som advokat, underskrifter, frister, møde med banken, forsikringer, afmelding, tilmelding osv., så jeg når egentlig ikke rigtig at tænke over hvad jeg går i møde...
 - Og så alligevel; jeg har drømt om hus i mange år, og vores søgen efter hus har været lang. Derfor har jeg også i laaaang tid søgt lidt på indretning og idéer til, hvordan et hus kan se ud og jeg prøver, at danne mig et indtryk af hvilken stil jeg gerne vil have, og hvilken stemning jeg vil ramme.
Her på det sidste har mine tanker kredset om soveværelset og jeg er lidt splittet mellem det stilrene, rolige, skandinaviske look og det mere hotel/luksus agtige.
Jeg er blevet inspireret af nogle billeder fundet på Pinterest, for det er favoritten at søge inspiration hos!
girly

Ingen kommentarer:

Send en kommentar