torsdag den 11. september 2014

Uge 36 eller 37? 1 år er i hvertfald gået!

Jeg må indrømme at jeg ikke lige kan finde rundt i hvilken uge det er jeg har skrevet om, og om jeg overhovedet har haft de rigtige numre på de forgangne uger, men skidt....
Nu vil jeg fortælle om min uge (nr. 37), og så tænker jeg ikke mere på om jeg har sprunget noget over. Basta!
Ugen, eller især min søndag stod i mindernes tegn. Ham den romantiske og jeg fejrede 1 års bryllupsdag, og glimt fra dagen sidste år kan du se her
Jeg modtog en buket blomster som var en næsten tro kopi af min brudebuket og jeg synes det er en vidunderlig gave!  - Jeg havde slet ikke tænkt tanken og blev sååå rørt af min mands gerning! Og som om det ikke var nok med buketten, modtog jeg også et valgfrit sofabord. 
Så jeg drønede ud i Idémøbler som lokkede med gode fødselsdags tilbud og fik dette her med hjem!

Til vores bryllup sidste år gav min svigerinde os en lille kasse, hvor vore gæster skulle udfylde et hjerte, med en personlig hilsen/ønske for os og ligge i kassen. Denne kasse blev efterfølgende låst og nøglen blev opbevaret af svigerinden. Nøglen fik vi så udleveret i søndags og i kassen lå en flaske bobler samt hilsnerne fra gæsterne, - nogle var humoristiske, andre takkede for en gennemført og dejlig fest, mens andre gættede på hvordan det mon var gået os (børn? hus? etc.).
Vi smilede, grinede og sagde; "Nurh hvor sødt, læs lige...." i takt med at vi nød en kop kaffe og den øverste top af bryllupskagen, som var blevet frosset ned til os, til denne lejlighed.
En skøn eftermiddag hvor minderne fløj rundt i stuen og hvor der blev smilet lidt bredere end ellers.
...Og mere har jeg ikke at berette om min uge, for den har, for det meste, været skod! Jeg har arbejdet meget mere i denne uge, og gået tidligt i seng pga en træls hovedpine...Så jeg dvæler ved mine minder og ser frem til endnu en weekend - når arbejdet altså er overstået lørdag eftermiddag (hulk hulk, stakkels mig...)

2 kommentarer:

  1. Sikke en god idé fra din mands side med en kopi af brudebuketten :-) (det forslag vil jeg straks videregive til husbonden!) Tillykke med bryllupsdagen - det er utroligt som tiden går!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla. Ja det var en smadder rar overraskelse, og jeg er glad for at min mand kan ligge et godt eksempel for din mand :)
      Tak for din hilsen, det er hyggeligt med kommentare!

      // Rikke //
      Mit element

      Slet