tirsdag den 9. september 2014

Halv, men ærlig status...

Jeg har kigget lidt tilbage i mine indlæg skrevet først på året. Bloggen er jo en form for dagbog for mig, men også et sted hvor jeg får lov til at skrive
,komme ud med ting, og dele min begejstring for hvad end det måtte være.
Jeg fandt et indlæg her fra januar, hvor jeg skriver lidt om
de mål jeg sætter for mit år 2014.
Og det fik mig til at tænke. Tænke på hvad jeg so far har brugt mit år på, og om jeg mon har fået opfyldt nogle af de mål jeg satte mig.
Faktisk er jeg godt tilfreds her i 9. måned af året og med kun 3 måneder tilbage. Nogle mål kan jeg sætte flueben ved, mens andre er mere tvivlsomme.
Her følger min liste, - helt frisk og opdateret og for at understrege hvad jeg har opnået har jeg fundet billeder som understøtter!
PS: Fik du også sat nogle mål for dig selv da år 2014 begyndte? 
Og er de opfyldt? Eller smidt i  den
 mentale skraldespand?

Lære at drikke og nyde kaffe (med mælk?) tjek
Give blod til Blodbanken
Smage og lide flere frugter = vindruer, ananas...
Huske at tage min vitaminpille/olier hver dag (næsten hver dag!) 
Dyrke mere yoga ja, men ikke nok!

Få mere i løn
Se The Hunger Games 2 (på dvd)
Rejse til et sted jeg ikke har været før = caribien
Tabe mig 2 kg (på maven?) fedtet har forladt maven lidt, men ved ikke hvor meget i kg!
Få flot, mere ungdommelig ansigtshud....hmmm?
Finde på et nyt blog-navn Mit element, tjek!
Gå oftere til kosmetolog
Gå ture i skoven/stranden
Købe hus
Besøge Starbucks i Kolding Storcenter Flere gange i år faktisk!
Gå til koncerter

Komme på Instagram
Få 16 nye medlemmer via Bloglovin = skiftede navn, medlemmerne forsvandt?
Være indsamler ved Kræftens Bekæmpelse
Bage kage fra min Hummingbird Bakery bog
Smuttur til København flere gange i sommers, tjek!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar