tirsdag den 15. juli 2014

Milk & sugar crush

Mælkekande og sukkerskål. Uundværlig på et veldækket kaffebord i min verden og jeg har selv 3 mælkekande og 2 sukkerskåle og jeg kunne sagtens udvide samlingen, men dér sætter jeg grænsen. Man er nødt til at kridte grænsestregen op, for også at have plads til
 andre ting i sit køkken og for at bevare husfreden herhjemme.
 Vi har nemlig en regel om at hvis noget nips kommer ind, skal noget ud.
 Og ja, jeg tror mælkekander og sukkerskåle går under nips i ham den smilendes verden, og jeg kan også godt være med på reglen da vi stadig bor i en lille lejlighed og derfor ikke har så mange skabe til opbevaring.
Det er dog som om de små flotte, "petite" kander tiltaler mig, og jeg får lyst til at eje!
For man kan jo egentlig godt sætte små blomster i, i stedet for 
at fylde den med mælk og så er det jo pludselig en multifunktionel genstand og ikke bare nips (eller også er det...?!)
Jeg nøjes med at nyde synet af disse flotte kander og skåle og sparer mine penge........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar