torsdag den 3. juli 2014

Uge 26 - København og wellness

Det har været en dejlig uge, hvor weekenden har været den sjoveste (men er de ikk altid det?).
Jeg har været i København sammen med svigermekanikken. Den officielle grund til at krydse broerne var at der var inviteret til 18 års/20 års samt en studenter-fest, men den skjulte dagsorden var;  at nyde storbylivet med ham den hjælpsomme, shoppe, æde cupcakes ved altid smilende Mariam og se fodboldkamp på Bryggen.
  - At der så oveni dagsordenen blev tilføjet en festlig (og våd!) bytur på Gothersgade, kan jeg kun smile af...
Og for at have endnu mere at smile af, så lod jeg mine batterier lade op igen  på min ugentlige fridag.Jeg tog min søster under armen og nød en søsterdag i Kolding.
Vi spiste en let frokost efterfulgt af et par timer i den stille Badstue og jeg fik 2 wellness behandlinger som sendte mig i himmelen!
Da vi havde nydt stilheden, og det rindende vand, smuttede vi på café og ud i butikkerne for at jagte tilbud.
Skøn skøn uge og jeg elsker at få flere minder til livets bog!

PS: HUSK du stadig kan nå at tilmelde dig 
min Give-away her
og bemærk venligst at der 
er tilmelding via Bloglovin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar