onsdag den 2. juli 2014

Yndlingsting derhjemme

Lige for tiden har jeg ikke meget lyst til at indrette inde i lejligheden og det hænger nok sammen 
med at  udendørs aktiviteter trækker mere i mig end hjemmets 4 vægge.
Men jeg glæder mig alligevel over vores lille lejlighed og der er 
særligt nogle ting som jeg for tiden er mere glad for, og 
oftere fanger mit øje.
Mit Eiffeltårn billede på min væg, som jeg også skrev om lige her 
er jeg glad for 
at se på hverdag da jeg synes det er et flot tårn og det minder
mig om en god tur til Paris.
Den store hoptimist minder mig om at være optimistisk 
og ydermere er det en "bare-fordi"-gave fra min chef i det tidligere
forår. Hun mente jeg havde fortjent den pga mit optimistiske sind og 
minarbejdsindsats og dét kan man ikke andet end at blive glad i
låget over, vel da!?
Og selvom min Liebeskind taske ikke som sådan er en ting, men nærmere 
min forelskelse, så bruger jeg den hverdag med et smil på læben.
Godt solidt læder og et udødelig look, - jeg er fan!
Til sidst er boksene fra HAY rigtig nemme til at smide ting i
og farverne gør mig glad....
Hvem sagde jeg var materialistisk anlagt? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar