torsdag den 10. juli 2014

Uge 27 - grillmad og stilhed

Idag blogger jeg fra morgenstunden inden jeg skal på arbejde. Det er jo ikke til at sove i denne varme, så her til morgen havde jeg ekstra god tid. Det er med sammenbidte tænder jeg går på arbejde idag, for jeg vil sååå gerne nyde det dejlige danske sommervejr! Kryds fingre for at vejret holder / kommer igen, når jeg om har ferie om 1 uges tid!
Min energi er ikke til meget for tiden, - jeg synes ellers jeg spiser sundt og varieret og får min søvn. Dog mangler jeg at løbe og styrketræne, men med for meget arbejde (pga andre der er på ferie) og andre gode undskyldninger kommer jeg ikke afsted...øv!
Billederne for denne uge er der ikke mange af, og de består hovedsagelig af mad fra eget køkken.
Opskriften på syltede løg samt Pico de Gallo kommer snarest.
Den lille robotmand lavede ham den lattermilde til sin kammerat som fyldte 30 år. Jeg synes robotten er nuttet og den er til at overkomme istedet for de store "peberkværne-monstre", som nogle ugifte mænd får til deres 30 års fødselsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar