fredag den 7. september 2012

Mad-festival

Som du måske læste i dette indlæg var ham den smukke og jeg til mad-festival.
Der var mange lækkerier og fristelserne var mange.
Vi blev noget overrasket da en tjener fortalte om mousserende the. - Ja, du læste rigtig og det er noget nær det perfekte match for mig, som elsker the samt mousserende vine (asti).
Det har en alkoholprocent på 4 og fås med hindbær-, citrus-, urtesmag m.m. og går under navnet "Sparkling tea".
Det er udviklet af den verdenskendte sommelier Jacob Kocemba og der er ikke tilsat aroma forstærkere eller farvestoffer.
Som vi fik det fortalt så er drikken lavet pasteuriseret og boblerne er tilsat lidt ligesom når man laver bobblevand på en sodastreamer, hvilket betyder at boblerne også let forgår når flasken er poppet.
Vi valgte varianten "Røde bær", som smager lidt ligesom cider/asti, -Mums
Jeg forkælede også mig selv med diverse breve Pukka the og er nu klar til at gå efteråret i møde med en dampende varm kop the, mens jeg muligvis nyder nogle lækre, luftige hjemmebagte boller lavet på det fineste mel fra Skærtoft Mølle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar