tirsdag den 9. oktober 2012

Celebración!

I lørdags havde vi nogle venner og den kommende svigerinde på besøg. Ham den hjælpsomme og jeg havde lavet mexicanske pandekager med fyld, lagt corona-øl på køl samt prøvet på at skabe en mexicansk stemning (bordløberen er faktisk købt med hjem fra Mexico!).
Som dessert bagte jeg gulerodscupcakes med inspiration fra Halloween! Det grønne "græs-skum" på kagerne er lavet af vanille-mousse blandet med blå/gul farve, alt fra Dr. Oetker.
- Jeg vil også gerne vise hvor jeg har pynt + kageforme fra (de er fantastiske!) men det må blive senere...
Vi havde en hyggelig aften og vi endte med at hoppe i drømmeland kl. 05 om morgenen! Grunden til dette lille party var at svigerinden ville fejre forlovelsen og at hun havde fødselsdag, da klokken slog midnat, og vi valgte at ligge lejlighed til...

2 kommentarer:

  1. Sikke fine kager - vil meget gerne høre, hvor pynten er fra!

    - Anne

    SvarSlet
  2. A+K---> Jeg takker for kage-komplimentet (de smagte også hammer-godt!). Pyntet og formene er fra MAGISKEMINDER.DK...fantastisk side at handle på, der er ALT til festen i tilbehør, så temaet kan gennemføres...hurra for at én har åbnet sådan en net-side i DK ;0) God jagt, god halloween!

    SvarSlet