fredag den 12. oktober 2012

Magiske minder

Har du besøgt net-butikken Magiske Minder?
- Den får mit kreative planlægger-gen helt op i højeste gear, for shoppen er fuld af lækre ting og sager du kan bruge, hvis du f.eks skal holde din datters prinsesse fødselsdag , en "sleep-over" med popcorn og hygge i spandevis eller en sej, uhyggelig halloween fest, som er den næste "højtid" Danmark rammes af...
Der er sugerør, balloner, cupcakeforme, slikkræmmerhuse, engangskrus og meget, meget mere som gør at det bliver ekstra nemt at planlægge tema-festen, uanset om det er "Riddere & Drager", "Cowboy" eller "Peter Kanin" der er temaet.

Der er hurtig levering og rimelige priser.
Jeg har testet halloween cupcake-sættet, som består af forme samt uhyggelige, vellignende små figurer på pind, som kan stikkes i kagen for at give det sidste touch. Bøhh!
Cupcake formene holder farven og er derfor lavet af rigtig god, høj kvalitet. - Dem kan jeg anbefale!
 Dette indlæg er sponsoreret, men ord og meninger er mine egne og jeg tester frivilligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar