onsdag den 24. oktober 2012

Jul med Dr. Oetker

I dag er der præcis 2 mdr. til jul, og selvom det er om mange dage er det måske allerede nu tid til, at kigge sig lidt omkring mht hvad man skal bage og hvad der skal købes ind. Derfor viser jeg her Dr. Oetkers julesortiment frem, som jeg har fået tilsendt af firmaet.
Det består bl.a. af potaske pulver, som kan bruges til at fremtrylle en smagfuld Engelsk Søsterkage, eller hvad med en pose, på 15 gram, med krydderi til at lave en velduftende og lun honningkage?
Hvis du er hurtig kan du ude i de fleste dagligvarebutikker hente et gratis hæfte, hvori der er opskrifter fra Dr. Oetker, med alt lige fra pebermynte-karamelstykker, til nougat kaneltrøfler til traditionelle brunkager, som jo hører sig julen til...
Jeg er i gang med at arrangere, og finde en dato sidst i november, hvor jeg kan holde en hygge-eftermiddag med nogle veninder hvor vi skal sludre, drikke te i spandevis og bage mange, mange julesmåkager og andre lækkerier til december måned.
 - Er du også til hjemmelavet julebag?
Produkterne i dette indlæg er sponsoreret af Dr. Oetker, men ord er helt mine egne. Jeg har ikke prøvet produkterne endnu, så derfor er dette ikke en anmeldelse.

1 kommentar:

  1. Ja, vi er herhjemme i den grad til hjemmebagte julegodter af alle slags.... Kan slet ikke forestille mig en december uden duften af hjemmebag...

    SvarSlet