onsdag den 3. oktober 2012

Twist & Daisies

Jeg har nogle nyheder fra Dr. Oetker som jeg gerne vil vise. Jeg er endnu engang imponeret af deres påfund og bedst som jeg troede jeg havde set alverdens farvede krymmel og bunkevis af fondant-blomster møder jeg Cupcake Daisies!
 - Disse smukke maguritter er til at pynte cupcakes med og de er lavet af tynd, luftig, farvet vaffel i rosa, gul og blå. De købes i en pakke med 12 stk. (4 af hver farve).
Og nu har jeg set dét med; en kværn (Twister) med vanilje, som indeholder intet mindre end 5 tørrede og hakkede vaniljestænger fra det bedste område for vaniljen, nemlig; Madagascar.
Hvis man bruger ½ tsk. af Vanilje Twister fra Dr.Oetker svarer det til en flækket og udskrabet vaniljestang. 
Hurrraaa for dette påfund, for nu er der ingen undskyldning for ikke at have vanilje hjemme i køkkenet, men hvis du foretrækker de velkendte hele vaniljestænger er der selvfølgelig stadig dette i deres sortiment!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar