mandag den 10. december 2012

Hemmeligheder vol.3


Top 20 
                ...om ting du måske ikke vidste om mig

  • har behov for at bruge tid alene
  • nyder at rydde op i mit tøjskab
  • forstår mig ikke rigtig på pension, fradrag, SKAT m.m.
  • ejer ikke en gul neglelak
  • elsker at fråde Kims ostepops
  • "lider" af rejsefeber
  • har gået med tandbøjle for at regulere skæve tænder/skævt bid
  • har været i New York og vil tilbage dertil
  • kommer tit til at bande (for mig selv) af andre bilister i trafikken
  • synes ikke jeg er klar til at blive mor
  • drømmer tit om at vinde i Lotto, men spiller aldrig
  • kan ikke fordrage lugten af stærk ost
  • burde være med til frivilligt arbejde
  • glemmer tit at støvsuge 
  • mit livsmotto er; vær mod andre som du ønsker andre skal være mod dig!
  • synes lilla og musegrå er flotte farver
  • får ofte min krea-inspiration fra andre bloggere
  • øver mig stadig på at bage velsmagende, flotte småkager
  • har fået HPV-virussprøjten betalt af min moar 
  • har en veninde som er forfatter

2 kommentarer:

  1. Ih, det er så sjovt at læse sådan noget om andre :D Det med pensionen, Lotto og støvsugningen kan jeg genkende ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor befriende at jeg ikke er den eneste med sådan nogle hemmeligheder...som så ikke er så hemmeligt mere. Tak fordi du læser med ;0) Tanker til dig i Holland.

      Slet