torsdag den 20. december 2012

Min uge..

... i billeder! Jeg er ikke med på instagram-bølgen, men er god til at tage mit fotokamera med når jeg er ude eller huske at finde det frem ved lejlighed.
Derfor kommer her nogle billeder af min uge, som snart er gået:
Vi har haft (den kommende) svigerfamilie til gløgg, æbleskiver og hjemmebagte julesmåkager. Det har også været 3. søndag i advent, som for mit (heldige) vedkommende betyder gave! Ham den gode nisse forærede mig et velduftende sæt fra Biotherm og eftersom jeg har arbejdet for Biotherm Danmark faldt duften i god jord! 
Dette års skrabejulekalender ser lovende ud, og det var faktisk min 1.søndag i advent-gave, som jeg  bare ikke har fået vist frem...
Nu kan jeg slappe af resten af ugen, for alle julegaverne er købt og pakket ind og jeg kan lige nå at nyde de smukke amaryllis, som jeg fik af min kommende svigerinde, inden juleferien skal bruges hos mine forældre.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ingen kommentarer:

Send en kommentar