tirsdag den 4. december 2012

Mine dekorationer

Jeg har den tradition at jeg laver adventskrans og kalenderlys dekoration til hjemmet.
Jeg er så heldig at min mor har øje for grene, kogler, mos med meget mere (ude i skoven), og også ligger inde med et mindre lager af stjerner, julekugler, bånd osv. og derfor kører jeg altid hjem til hende for at hygge om dekorationerne.
I år ser mine dekorationer således ud:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin din adventskrans..

    Pæn og enkel, det lige mig :-)

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de positive ord, Susi. Hælder mest til det naturlige og enkle i buketter og dekorationer (især til jul), da der er så mange andre elementer i ens bolig, som kan få lov " at larme".

      Slet
  2. Fine og enkle dekorationer og dejligt med en mor som ligger inde med skønne sager :-)
    knus Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Gitte, mange tak. Min mor er den bedste i verden! ;0)

      Slet
  3. Fine dekorationer. Samme lys og i naturlige materialer - ligesom mine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige nøjagtig! Som jeg skrev på din blog; bare vent til du ser MIN dekoration...det må være telepatiske evner eller god stil, hahaa!

      Slet