mandag den 24. december 2012

Rigtig glædelig jul

Kære læser
Nu er der ikke længe til den store, hyggelige og hjertelige aften hvor maden smager, gaverne gør lykke og familien samles.
 Jeg nyder min juleferie so far, og den tilbringes i selskab med mine forældre,min søster og hendes familie.
Det er jo sådan at ham den højt-elskede og jeg ikke holder jul sammen, og aldrig har prøvet det (endnu!). Måske det bliver anderledes næste år, hvor vi er gift, men det er ikke noget vi har taget stilling til endnu. - Kan mærke at jeg saaaavner ham rigtig meget, men jeg ved at nyder at være ved hans familie et andet sted i DK, og at han kommer hjem til mig igen, før end jeg aner!
Min søster og hendes lille familie skal holde jul hos "sviger-mekanikken" og er derfor ikke dér hvor jeg holder juleaften....Uff, bliver helt trist ved tanken, for de sidste 27 år har jeg været vant til, at have min søster ved min side, og det bliver underligt at undvære hende samt den lille niece, som oplevede sin første jul, sidste år.........Men livet går videre, jeg bliver ældre og familierne bliver større og udvidet med en svigerfamilie samt børn...
- Derfor ser jeg frem til "mellemdagene" hvor vi alle atter bliver samlet!!!
Hvor skal du holde jul, og med hvem?

Tak fordi du læser med, og du skal vide at jeg værdsætter hver og én kommentar og agter at svare på samtlige.
Pas på dig selv, hinanden og ha' nu en uforskammet dejlig jul!!!!!

Mange juleknus fra
Rikke
// Cupcake-stylisten //

2 kommentarer:

  1. Rigtig glædelig jul til idg også. Skønt at have kunnet følge din blog med masser af kagetips. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi. Tak for din julehilsen og rigtig dejligt at du bruger min blog og dens bage-kage-tips. Der kommer mange flere i år 2013, så læs endelig med videre ;)

      Slet