tirsdag den 18. december 2012

Minus 15%

...det er hvad du lige nu kan opnå, hvis du køber hos Magiske Minder inden 24.december.
Jeg synes der er såååå mange flotte ting, men jeg står ikke og mangler noget til en fødselsdagsfest eller julebagningen, meeenn; jeg føler mig fristet til at få fingre i de dekorative retro sugerør, som fås i et væld af farver (jeg foretrækker de sorte!).
Klik ind på siden og gå ombord i de lækre tema-pakker f.eks., for så er det nemt og overskueligt at arrangere den næste søn/datter fødselsdag, - og så ovenikøbet med rabat!
Jeg har brugt Halloween cupcake-sættet og det er rigtig god kvalitet. Det er smart at man køber cupcakeforme samt små figurer, så temaet fuldendes.
Hvis du vil se mine Halloween-temacupcakes er de lige her.
Husk at gå ind og "Synes godt om" på Facebook, så du kan få rabatkoden til de - 15%.
God fornøjelse!
Det er en sponsor, men jeg får intet fra vedkommende. 
Mine ord er mine egne og jeg vil bare give
 bloggere muligheden for at købe, til gode priser!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar