lørdag den 29. december 2012

Min jul 2012

Så bryder jeg tavsheden! Her er jeg igen, med lidt billeder fra julen, for dem har jeg ikke fået vist frem endnu.
Jeg havde en stille, men god juleaften hos mine forældre. Både mine forældre og jeg blev ramt af en virus (opkast, diarre, hovedpine og enorm træthed) på lillejuleaften, så energien var ikke rigtig til noget den 24., men maden fik vi lavet og tog med et smil imod vores gæster, som var mine bedsteforældre. Ville gerne ha' nydt min julemad noget mere, men appetitten var væk.... - Dét nupper vi næste år i stedet!
Jeg fik gode gaver og blev frisk igen 2.juledag. Det var meget passende at jeg fik fornyet energi netop dén dag, for det var der ham den savnede kom hjem. - Han var lidt mat i sokkeholderne, da virussen også havde styret hans jul, så de næste dage gik med ren afslapning, lange gåture og lidt bytte-gave-ræs nede i byen.
Af ham den uundværlige fik jeg Ilse Jacobsen gummistøvler samt jakke. - Og jeg blev forkælet med en gave om morgenen, som var en parfume.....Heldige mig!!!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar