mandag den 11. februar 2013

Bryllup; Headpiece

Nu har jeg vinterferie! Og det giver mig tiden til, at sidde og surfe på nettet (bl.a. pinterest) for inspiration til vores kommende bryllup, samt at bladre i diverse brude-magasiner...
Hos bruden er der ikke kun kjolen at tænke på. Der er ligeledes; strømpebånd, strømper, sko, undertøj, slør, smykker, makeup, håropsætning, negle og duften.
Der er også en nyere trend til bruden, som kaldes headpiece. Et smykke til håret om man vil eller et alternativ til en hat eller et slør.
Det er noget jeg kunne overveje, fordi det ser feminint ud, samt pynter istedet for en halskæde. Jeg aner dog ikke endnu om det ender med et sådant headpiece.
Her følger lidt inspiration:

6 kommentarer:

  1. Jeg synes, at det ser SÅ fint ud med et headpiece :D Det kunne jeg godt selv have overvejet - havde nemlig halterneck kjole på og derfor ingen halskæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også et godt alternativ til slør..Jeg ved ikke hvad jeg helst vil have (endnu).
      Hvad er for/imod slør??

      Slet
    2. Nu blev jeg gift på rådhuset og havde ikke det store skrud på - og derfor heller ikke slør :P Så gjorde mig aldrig nogle overvejelser omkring det :)

      Slet
  2. Er en rigtig pæn trend - er også selv hooked på ideen :) Og specielt Jannie Baltzer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes bare de er en smule pebret i prisen...eller er det bare mig?

      Slet
    2. Nej, det er du ikke ene om at synes :)

      Slet