fredag den 15. februar 2013

Tysk outlet

Hvis du har lyst til lidt eventyr syd for den danske grænse og samtidig har din lyst til shopping med dig, kan jeg anbefale Designer Outlet i Neumünster, ca 40 min. kørsel fra Hamborg.
Min (kommende) svigerfar er bosat i Tyskland og ville forkæle ham den dejlige og jeg med en sviptur i outlet'en. Vi købte ingenting, men det var spændende at gå og kigge i butikker såsom Esprite, Le Creuset, Tommy Hilfiger, Nike og Michael Kors.
 - Til min store overraskelse var der en STARBUCKS, og de af jer der har læst med længe ved, at jeg er en stor fan af kaffe-kæden!
Jeg bestilte min elskede, krydrede Chai-latte the og drømte mig, for en stund, tilbage til USA (som jeg elsker endnu højere!)
En hyggelig dag med et strejf af storby, - outlet'en minder om en handelsby i sig selv, og er flot udsmykket med gamle bindingsværksbygninger og små, hyggelige torve, hvor der sælges kaffe fra en cykelvogn eller lune creps fra en fransk inspireret ladvogn.

2 kommentarer:

  1. Får helt lyst til at køre til Hamborg nu for at få Starbucks, haha ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Trine, du kan nøjes med at stoppe i Neumünster (nord for Hamborg)!

      Slet