torsdag den 7. februar 2013

Min uge #6

Jeg kom igennem januar måned, som bestod af mange grå dage. Nu er det februar, og det betyder det er længere lyst om aftenen, og cykellygterne er pakket væk om morgenen.
"Min uge"-indlæg bærer præg af, at hverdagen har overtaget og at det er i weekenden livet leves. Min krop er ikke på det højeste energi-niveau, og det er noget som må indhentes og arbejdes på i den nært forestående vinterferie...


  • Min søster og hendes kæreste var barne-fri, så lørdagen blev hygget væk med god mad, brætspil, farvestrålende drinks og dessert (opskrift kommer senere)
  • Hverdagens gøremål; venter på rent tøj i den fælles vaskekælder
  • Glæder mig over min uventede weekendhilsen, som mine studieveninder forærede mig ( = yndlings chokolade!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar