tirsdag den 19. februar 2013

Genbrug i H&M?


Fandt denne rubrik i et magasin for nylig....Er der nogen af jer, som har prøvet kræfter med at komme med  eget, brugt tøj i H&M og så få procenterne?
Jeg er nysgerrig på konceptet,  - skal det kun være "gammelt" H&M tøj og hvor stor skal posen og dens vægt være?
- Er varm på idéen om, at genbruge tøj, og kan mærke det kribler i mine fingre, hvad angår forårets mange loppemarkeder...Ikke at jeg går i genbrugstøj, men jeg køber gerne genbrugsnips og -møbler.
- Er du også til secondhandtøj eller genbrugsmøbler?

4 kommentarer:

  1. Jeg er til det hele :)
    *ha ha* elsker bare lopper og tænker hvad naboen kasserer jamen det kan jeg da sagtens bruge. I vores samfund tror jeg også bare tit at vi bliver træt af ting, mit eget tøj er jo sjældent slidt(!) Ynder at gå i genbrugsbutikker og lige skimme hylderne for alt

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er også nogle gode "kup" at gøre en gang imellem....måske du sku svinge omkring min side "til salg" her på bloggen, for at se om der var noget du kunne bruge....byd gerne :)

      Slet
  2. Har du set det jeg har sendt til dig? Kan se det er præcis det du skriver om.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er præcis det samme, - rigtig smart :)

      Slet