onsdag den 29. august 2012

Billigvoks.dk

Jeg har ladet mig friste af de gode priser hos http://www.billigvoks.dk! Jeg har endelig købt Morrocan oil til håret og jeg er så tilfreds med resultatet! Mit hår skinner (-på den gode måde) og mine spidser føles altid velplejede. Olien er nem at fordele i håret og har en skøn, ikke gennemtrængende duft.
Jeg bruger den efter hver hårvask, i håndklædetørt hår; fordeler en lille smule i håret og i spidserne og den er meget drøj i brug!
Jeg har læst en del om EOS læbepomade, så jeg valgte den i grøn...vidste ikke hvor meget smag/duft der er i dem, så valgte den der synes at være mest neutral. Den er nem at smøre på læberne, men jeg er ikke imponeret af den. Jovist, den fugter læberne og gør dem ikke fedtet at se på, men jeg tror bestemt ikke den egner sig til vinterramte læber...men lad det komme an på en prøve!
Jeg er mere til Rosebud's salve i tube....og eftersom Billigvoks.dk kom til at sende den forkerte til mig (den i dåsen, som sku ha været tuben) ringede jeg til dem, fik lov til at beholde den i dåsen som kompensation og fik (dagen efter!) min tube tilsendt, - god kundeservice!
Blax hårelastikkerne måtte afprøves. De er nemme at have i håret, er diskrete og mister ikke sin elasticitet. Essie neglelakker er billigere hos Billigvoks, og jeg er allerede gode venner med den mørkeblå jeg købte for kun 79 kr.
Dette er ikke et sponsoreret indlæg, blot min egen lyst til at dele!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar