mandag den 27. august 2012

Store ændringer!

Der kommer snart til at ske en stor ændring i min hverdag. Jeg luftede lidt for jer, at mit hoved havde været på overarbejde, i dette indlæg.
Min nye hverdag opstår fordi jeg har valgt at studere!
Jeg skal tage en sekretær-uddannelse som tager 1 år. Jeg kommer til at leve af SU og for nylig sagde jeg mit fuldtidsarbejde op...
År 2012 har været et turbulent år hvad angår arbejde. Har haft 3 forskellige jobstillinger indenfor 8 måneder. Det har været hårdt at være "hende den nye", at skulle give lidt ekstra overfor de nye kolleger, og dét at tillægge sig nye rutiner og lære nye ting har gjort mig træt.
Jeg elsker at lære noget nyt, men vil også gerne føle jeg hører til og at jeg har fundet min rette hylde.
Jeg fik jo desværre et afslag i foråret, på en elevplads som jeg havde gjort mig store forhåbninger om at få...ALT blev bare sort og jeg vidste ikke rigtig hvad jeg så ville lave...(se evt. forklaring her)
Men nu håber jeg at jeg nyder at fordybe mig i min kommende skolegang, at jeg nyder at få endnu en uddannelse og at jeg finder en hylde at "høre til" på.
Beklager de manglende blog-indlæg de seneste par dage, men jeg har haft forlænget weekend i bl.a. København og hvilken weekend!!! - Det kommer I til at høre mere om snarest og jeg har selvfølgelig også gået lidt grassat med dankortet :-)
Mon der findes noget til mig for enden af regnbuen?

6 kommentarer:

  1. Dejligt at komme igang for dig - det er altid frustrerende når man ikke kan finde sin rette hylde, håber for dig det er denne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Trine, jeg håber også at dette studie er noget for mig :0) Og tak fordi du altid er flink at kommentere, det betyder noget! :0)

      Slet
    2. Det var skam så lidt :-)

      Slet
  2. Hvor lyder det spændende og godt at du lytter efter dig selv og tager skridtet :)
    Hvilken uddannelse er det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle gange må man jo prøve at miste fodfæstet for en stund og satse..Det er sundhedsservicesekretær..det næstbedste for mig, nu hvor jeg ikke kom ind som lægesekretær....

      Slet
  3. Håber for dig at der er et job til dig om 1 års tid så :)

    SvarSlet