tirsdag den 14. august 2012

Ny plakat

Jeg har fundet Pernille, som har hjemmesiden Bypepe.dk og vidste lige hvilken plakat jeg ville købe.
Efter en mail korrespondance med Pernille valgte jeg selv at skriften skulle være i grønlige nuancer (min yndlingsfarve) og det der stod på plakaten var noget som jeg første gang læste, da jeg rejste rundt på Bali i efteråret 2011.
Det er en meget sigende tekst, for mig, og den handler om at leve livet eller at gøre noget for det! For som den slutter: "Life is short. Live your dream and wear your passion".
Den fulde tekst kan findes ved at google "life is" og der vil dukke en masse ordsprog op.
Jeg kan anbefale at købe plakat ved Pernille, da hun respondere hurtigt via mail og da jeg modtog plakaten (i en hård beholder) lå der en lille ekstra ting i, som en lille kær overraskelse.
Dette er ikke et sponsoreret indlæg, men blot en anbefaling og en anmeldelse af By Pepe, og det er på min egen opfordring og helt mine egne ord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar