fredag den 16. november 2012

Fredags-fridag

Jeg har slet ikke fået fortalt at jeg er begyndt i praktik i forbindelse med min uddannelse som sekretær.
Jeg sidder ved en skranke i et ambulatorium, på et sygehus og jeg synes det er smadder dejligt, lærerigt og tiden flyver afsted.
I forbindelse med praktikken har jeg fået en vagtplan som giver mig en ugentlig fridag! Idag er så min første fridag og jeg har holdt den sammen med ham den hyggelige.
Vi har fået ordnet en del praktiske ting og så har jeg fået blomster! - Bare sådan, bare fordi.
Dagen er blevet hygget væk (vejret er jo heller ikke til andet!) og faktisk begyndte jeg min formiddag med at bladre i et brudemagasin, for at få lidt inspiration til det hersens kommende bryllup næste år!
Og da brudekjole-inspirationen var ovre var jeg nærmest ved at få min cornflakes i den gale hals.....For hvad ser jeg i Bilkas nye reklame-avis: Starbucks åbner i shoppingcentret Fields....hold nu op hvor spændende!!!...Og åhh nej; jeg bor meget langt fra Fields, så øv øv øv...Mit Starbucks-hjerte savner!
Men jeg ved at Star-buddy og jeg ses igen, så nu vil jeg bare glæde mig til lørdag og søndag,  - og  nyde at det bliver skønt at vågne i morgen og så vide at det KUN er lørdag...!
God fredag, - har du en spændende weekend foran dig?

2 kommentarer:

  1. Spændende! Havde godt hørt rygter om at de ville åbne i Bilka i Fields - de kommer vidst også i andre Bilkaer :)

    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ku da håbe de også kom til andre bilka'er ;0) Men hvor er det vildt at Dansk Supermarked har fået "retten" til at forhandle/drive caféer. men skidt pyt, bare vi får starbucks caféer til DK...jeg skal nok blive stamkunde!

      Slet