torsdag den 8. november 2012

Ønskeliste

Har været et smut rundt og surfe på nettet og fandt bl.a. Bahnes hjemmeside. Der er mange lækre mærker og det er "farligt", at der både kan handles boligtilbehør samt tøj, tasker m.m.
Har fundet nogle ting til lejligheden som jeg sagtens kunne forestille mig pakke op, på juleaften.

Vaserne er asymmetriske og koster kun ca. kr.40.- pr. stk.
Sauceskålen fra Royal Copenhagen
Bordlampe(r), passer til barskabet hvor jeg efterhånden er træt af den nuværende lampe
Stribede sugerør fra Miss Etoilé, - jeg vil prøve den og de pynter så smukt!
Vanitas er min nye feminine duft (matas.dk)
Læbestiften er en neutral, naturlig farve og ikke så dækkende som dem jeg har (matas.dk)
Ferm Living pude til sofaen, for at pifte den lidt op 
Pukka teen "Night time" indeholder urter så man bliver rolig inden sengetid, - perfekt for mig som er tea-lover
Body-scrub med skøn duft, fra Karmameju
Billeder er lånt fra Bahne.dk/Matas - Indlægget er ikke sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar