tirsdag den 6. november 2012

Shopping

Jeg har været et smut i Ikea med søster lagkage og øv-øv-øv! Der var udsolgt af de ting som jeg havde sat næsen op efter at få fingre i, til lejligheden.
Dog lykkedes det mig at købe det stribede tæppe, som nu pynter i sofaen. Jeg kan mærke at jeg har fået en forkærlighed for sort/hvide eller dæmpede farver. Måske det er årstiden, måske er det et stilskift jeg aner det ikke. Men ikke desto mindre købte jeg også et pudebetræk i sort/hvide nuancer via H&M Home.
Når jeg alligevel skulle betale porto købte jeg også en dragtpose. Er træt af at dele dragtpose med ham den festlige, når vi skal transportere kjoler, skjorter eller jakkesæt til f.eks en familiefest, så har købt min egen feminine!
Og som et plaster på såret købte jeg lidt røde juleting i Ikea, - så nu er jeg klar til at bage julegodter!

4 kommentarer:

  1. Fine juleting! Og fed pude :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Trine, glæder mig allerede til at bage så jeg kan få brugt mine jule-køkkenting ;0)

      Slet
  2. hader også det med man har udset sig ting på hjemme siden og når man så kommer derhen så er det udsolgt. jeg har også selv kigget på tæppet og den pude.
    jeg tror også jeg er igang med et stort stil skift jeg er gået fra alt fra lyserødt/ hvidt og meget tøset romantisk til sort og meget design .. det underligt hvordan man sådan kan ændre stil så meget... og så er det ret dyrt

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi Anna,ja stilskift kan være dyrt. Puden er fra H&M, men jeg ved der er en lignende fra Ikea, - den er dog lidt lille og aflang, så derfor valgte jeg den fra H&M Home.

      Slet