lørdag den 17. november 2012

Giv-væk konkurrence

Kære læser
Jeg er i det gavmilde hjørne og vil derfor gerne give nogle ting bort. Alt du skal gøre for at deltage i den lille lodtræknings-konkurrence (langt ord!) er følgende:

1 lod = Kommentar
2 lodder = Bliv/er fast læser + kommentar

HUSK at fortæl hvor mange lodder du deltager med, samt din e-mail adresse, så jeg kan skrive til dig hvis du er den heldige vinder.
Hvis jeg ikke hører fra vinderen via e-mail trækker jeg en ny!
Lodtrækningen er kun for personer bosat i DK.

PRÆMIEN:

  • Opskrifthæfter fra Dr. Oetker
  • Forme til f.eks. små snacks, muffins m.m.
  • En tom dåse LØV te, som er tiltænkt dekoration eller opbevaring i køkkenet.
Sidste frist for at deltage er lørdag den 1.dec. Jeg  vil bestræbe mig på, at trække en vinder i løbet af den 2.dec., så hold øje med din indbakke.

50 kommentarer:

  1. Rigtig hyggelig blog
    Jeg er med på en lod;-)
    Emilie.h.jordbaer@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er med, 2 lodder :)

    mia_zafir@hotmail.com

    Kig forbi min side, hvor jeg også har en Give away igang lige nu :)

    http://miaskageside.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Er vild med alle de grønne ting, og mon ikke både dåse og bægre kan blive fyldt i løbet af december?

    Deltager med 2 lodder,

    Kavola09@gmail.com

    SvarSlet
  4. Lækker giveaway :-)
    Jeg deltager med to lodder.
    min mail: princessm-01@hotmail.com

    God aften (:

    SvarSlet
  5. Uhh lækkert. Jeg deltager med to lodder :) mvh Maibritt liindved@gmail.com

    SvarSlet
  6. 2 lodder til mig :)
    Hav en dejlig søndag!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Herlig giveaway, og noget jeg godt kunne bruge :) 2 lod

    SvarSlet
  8. Hyggelig blog du har. 2 lod til mig;O)
    Tjek http://glambaekdesign.blogspot.dk/2012/09/flagdage.html

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  10. Lækker give-away... den grønne farve er skøn. Jeg deltager med 2 lodder
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jubii, 2 lodder herfra :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  12. Skønt, jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. snupper to lodder :) Email: heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Uh.. skønne ting. Jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  15. Vil da gerne deltage.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
    Svar
    1. med hvor mange lodder Anna Sophie??

      Slet
  16. hmm er fastlæser nr 100 måske det bringer hel... med 2 lodder. glæder mig til at følge din blog. Vh Louise Arnenstrom@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg hapser 2 lodder :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne være med, med 1 lod
    Det kunne være så sjovt at prøve at vinde.
    Jyttesodborg@sol.dk

    SvarSlet
  19. Ih, vil smadder gerne være med på to lodder:)

    SvarSlet
  20. Uh, spændende! Jeg deltager med 2 lodder :)
    tine.juel(at)hotmail.com (erstat at med @)

    SvarSlet
  21. Uh, en fin give away! Så lige de flotte cupcakeforme i Plint i Aarhus i går og blev helt forelsket! Jeg er med på to lodder og krydser alt hvad krydses kan :)

    SvarSlet
  22. Deltager med 2 lodder :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  24. Jeg deltager med 2 lodder :)
    Hilsen Lene
    lenegk@ofir.dk

    SvarSlet
  25. Deltager med 2 lodder!:-D
    barbiesigne@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Deltager med 2 lodder:-)

    hwulff@lite.dk

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  28. 1 lod :)

    Kig også gerne forbi mine 3 give aways:
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away.html

    SvarSlet
    Svar
    1. hov og mail er sandravarn@gmail.com

      Slet
  29. Hej er med på to lodder
    sanne@warborg.dk

    SvarSlet
  30. Hej!! jeg vil gerne deltage med 2 lodder
    Kh. Lissen

    SvarSlet
  31. Jeg snupper et lod i din fine give away. Skønt det er grønt!
    Hilsen Frk. Hansen :-)
    frkhansen.dk@gmail.com
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  32. Sikke et fint sæt her op til julens bagerier :)

    2 lodder her fra :)

    Sandie.bannergaard@gmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)
    Min mail adresse er stinekeller@gmail.com

    Kig gerne ind på min blog http://bardusenmusen.blogspot.dk/, jeg er nyopstartet blogger, så der er ikke vildt mange indlæg på siden endnu..

    SvarSlet
  35. Hvor er det nogle fine ting. Jeg er med på 2 lodder.
    ld@dolmerskov.dk

    SvarSlet
  36. Jeg er helt vild med dåsen, den er da fin! Deltager med 2 lodder.

    Ditte_1@live.dk

    Knus.

    SvarSlet
  37. Deltager med 1 lod .-)
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  38. Jeg deltager gerne med 2 lodder: tjek også min blog for fine sager:-)

    SvarSlet
  39. min mail er forresten helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  40. Jeg er klart med på 2 lodder tak. :)

    Eeyorenyk
    eeyorenyk(snabel-a)live.dk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  41. jeg hapser 1 lod

    kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  42. Et lod til mig.

    Kunne godt bruge lidt sukker. Haps:)

    SvarSlet
  43. Jeg vil gerne deltage!

    Jeg tager 2 lodder, er fast læser og her er min kommentar.

    Johanne.charlotte.andersen@hotmail.com

    - Super blog du har!

    SvarSlet
  44. Super fin giveaway, især når man er vild med at bage!
    Jeg deltager med 2 lodder :-)
    hejannesophie@hotmail.com
    Anne Sophie Munk

    SvarSlet
  45. Deltager gerne med 2 lodder - dejligt du gentog muligheden,da jeg ikke har læst blogs et stykke tid på gr af flytning til samsø:-) Ville elske de der små forme

    SvarSlet
  46. Jeg elsker at bage - snupper 2 lodder

    Måske du har lyst til at besøge min blog og deltage i julekalender fra 1. december ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte min mail Nanna_schack@yahoo.dk

      Slet