lørdag den 28. december 2013

Inspiration til nytårsaften

Julen er ovre for dette år. Julepynten er pakket ned i kælderen igen og jeg nyder synet af mine gaver. Skal nok lave et indlæg om disse når der er dagslys.
Idag er jeg begyndt at tænke på næste begivenhed; nytårsaften!
Og derfor kommer her et moodboard, så du kan komme i stemning - selvom der lige er en søndag i roligt tempo der skal opleves samt en mandag hvor jeg skal arbejde fra morgen til sen aften (jaja, det kære udsalg!) inden festtøjet skal findes frem og håret skal rettes.
- Hvad har du af planer nytårsaften og har du en sjov tradition i din familie nytårsaften?
Alle billederne er fundet fra PINTEREST

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder :-) Som fast tradition skal vi være 4 familier sammen og det er altid sjovt og hyggeligt.
    Ønsker dig et godt nytår <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Orvv, 4 familier samlet, dét lyder hyggeligt! Når jeg engang får mere plads er jeg også gerne værtinde for en større fest :) Dén tid den glæde (og de tømmermænd!)

      Også rigtig godt nytår til dig, Gitte.
      Vi blogges ved i 2014 :)

      // Rikke //

      Slet