tirsdag den 24. december 2013

Rigtig glædelig jul - og en opfordring!

Rigtig glædelig jul til jer læsere bag skærmen. 
Her i det sydlige Jylland blæser det, der er 10 grader og det regner. Ikke meget julestemning over vejret og naturen, men i min søsters hjem hvor julen bliver holdt dufter der af gås i ovnen og æbleskiver.
Familien er i kirke nu, og det er ikke noget jeg har lyst til at deltage i, så jeg holder skansen herhjemme og står for både at se til gåsen i ovnen, stille graderne korrekt og for at tænde op i grillen, så flæskestegen også kan få en gylden kulør.
Jeg håber du selv får en dejlig jul, og laver store øjne når du modtager en smuk gave. Hvis du er omgivet af børn, så prøv at oplev julen gennem dem; det er en magisk tid, set i børnehøjde!
- Jeg vil prøve at suge til mig, når min dejlige og elskede niece oplever juleaften i en alder af 2 år + 8 mdr.

Og en lille opfordring til alle der læser dette juleindlæg: 
- Vær med til at opnå mit mål om at CUPCAKE-STYLISTEN får 80 læsere via Bloglovin inden året rinder ud.
Du kan tilmelde dig via min bloglovin-knap i venstre side af bloggen.
Rigtig glædelig jul og nyd den!
Varme hilsner fra
 // Rikke //
CUPCAKE-STYLISTEN

2 kommentarer: