tirsdag den 17. december 2013

Jul på 3.sal

I'm back! Har haft travlt med at nyde livet, mennesker omkring mig, en lækker
weekend med bl.a. Århus-tur og æbleskive-spisning og lidt arbejde er det også blevet til.
Har en del jule-indlæg klar til jer, så det er nu jeg skal
ha' den fyret af eftersom der kun er 1 uge til juleaften!
Lige lidt billeder af vores julepyntet lejlighed.
Jeg har prøvet at gøre det enkelt og med naturen og sølv som tema.
Har valgt tema i år, og måske er det fordi jeg har ændret stil eller blevet ældre (gør 1 år så meget?) eller måske fordi jeg har skiftet arbejde siden sidste jul
og dermed blevet påvirket / mere bevidst?

4 kommentarer:

  1. Meget smukke farver. Og jeg er SÅ vild med lærkegrene, har dem selv stående et par steder her i huset.
    Tak for kigget.
    /Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlotte.
      Hyggeligt du lige "kiggede ind", - skulle det være en anden gang :)
      Rigtig god jul!

      // Rikke //

      Slet
  2. Lærkegrene er bare noget af det fineste (:

    - Anne

    SvarSlet