torsdag den 5. december 2013

Min uge #48

What a week! Det er december og jeg er slet ikke i julestemning. Der er sket en del omkring mig, 
som gør at jeg ikke lige har den rette "spirite" endnu.
Som du måske læste her blev min søster indlagt i sidste uge.
Derfor passede jeg hendes dejlige datter nogle timer en eftermiddag hvor jeg også
nåede at bikse en dekoration sammen.
Lørdag aften gik jeg på druk med svigerinden og introducerede
hende for nogle smarte spil i en lille boks.
Man kan selv vælge kategori og det er sjove spørgsmål.
Resten af ugen har jeg "haft travlt" med at pleje mig selv, for nu
er det mig som ligger syg!
Jeg har været ved lægen og fået piller mod infektion.
 - I næste uge skal det vise sig om jeg har fået
kold lungebetændelse, når der kommer svar på mine prøver.
Indtil da vil jeg gå i hi under min dyne og glemme jul og storm for en stund.
 

4 kommentarer:

  1. Du ønskes rigtig god bedring.
    Julestemningen plejer heldigvis at komme lige pludselig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for en sød tanke Sofie! :)

      // Rikke //

      Slet