torsdag den 23. februar 2012

Blog Award til mig


- er meget glad for at have modtaget en blog award af Linda og synes det er fantastisk at hun tænkte på mig, - jeg er forholdsvis ny blogger og én af mine yndlingsting ved at blogge er at kunne mærke dét bånd der opstår bloggere imellem.


Lidt info om Liebster Blog Award;
Liebster er tysk og betyder noget i retningen af fortrukne. Award'en henvender sig til bloggere med under 100 læsere og hvis du modtager bloggen bør du:

  • Takke giveren og linke tilbage til dennes blog
  • Udgive din egen top 5 over bloggere der ligeledes har under 100 læsere og sende vedkommende en kommentar på deres blog ang. award'en
  • Vise award'en på din blog
Man kan godt sige at dette er en form for kæde-blogging, men jeg ser det som en mulighed for at anerkende andre, at give ros, at udvide sin blog-roll og at få eksponeret sin egen blog. 
Herunder kan du se min top 5 over blogs med under 100 læsere:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar