onsdag den 15. februar 2012

Hvad du ønsker...

Der er ikke længe til at ham den dejlige og jeg flytter i ny lejlighed, - nærmere bestemt 1.marts. Det kribler i mine fingre for at få lov til at indrette vores nye hjem og jeg glæder mig utrolig meget til at komme på plads, til at pakke alle mine ting ud og til at modtage de nye, nærmest obligatoriske, køb man gør sig, når man flytter et nyt sted hen.
Man har lov at drømme og derfor ser nogle af mine ønsker til den nye lejlighed (og lidt til mig selv) således ud;


  • Vitrineskab til kontoret, til de ellers så kedelige, obligatoriske ringbind og bøger
  • Grønne æsker kan peppe det lidt anonyme skrivebord op
  • Viskestykkerne er en fryd for øjet og giver farve til væggen de hænger op af
  • RICE kagegafler vil pynte flot på et veldækket dessertbord
  • Naja Munthe lysestagerne er tidsløse og smukke i min kommende vindueskarm
  • Cupcake lysestagerne fra Aspengren er lige mig, punktum!
  • Håndcreme til mine tørre hænder (er storforbruger)
  • Essie neglelak (uanset farve) er et must til min garderobe til foråret
  • Miss Étoile fad; så er der ikke et øje tørt ved næste tøsehygge-besøg

6 kommentarer:

  1. Øj en masse fine ting! Alle måtte også godt finde vej hjem til mig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må vi hellere fuldende sætningen; hvad du ønsker..skal du få....Håber DU har heldet med dig ;0)

      Slet
  2. Rigtig fin blog!! :-)

    Kig gerne forbi mig også, og bliv evt. fast læser - Holder en super lækker konkurrence, når jeg når de 200 :-D

    Kram fra Daniella! // Daniellabandholtz.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker for den fine kommentar ;0) Du er også velkommen her hos mig, som fast læser! Ha' en god aften.

      Slet
  3. Fine ting , det er bare så fedt at flytte og få lov til at indrette noget nyt :-)
    Melder mig lige som fast læser - og glæder mig til nogle cupcakes. Check min blog - vi har en fælles interesse...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda.Har lige sendt dig en mail ;0) Og tro mig; der kommer snart indlæg om cupcakes. Skal snart på kursus og når jeg så er flyttet ind skal der gang i køkkenet!

      Slet