tirsdag den 21. februar 2012

Se hvad jeg fandt!

Netto fund


Måske nogle Netto butikker er rodet eller overfyldt med mennesker, men deres reklamer lokker mig gang på gang ned i butikken. I dag købte jeg nogle (længe ønskede) gafler og skeer i forskellige farver. Kan allerede nu se et smukt dækket dessert-bord med farvede cupcakes, varm kakao med flødeskum, stearinlys og et overtal af søde veninder! Havde overvejet at købe dem fra RICE, men nu der var et billigere alternativ slog jeg til.
En dejlig overraskelse fik jeg da jeg så (og købte)  mine yndlings isthe; Arizona.
Vil nyde dem med velbehag og evt. med en enkelt isterning i :-)
- Er du også vild med Netto?

2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER Netto's tilbud.. Men burde lade være - jeg har rigeligt med gøgl derfra! ;)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også Netto :) især når de lige har et her og nu tilbud på et eller andet nips, sikke fine ting du har fundet.... besøg gerne min nye blog :)

    SvarSlet