lørdag den 11. februar 2012

Dullegrej: Hjælpe-produkter

Det er lørdag, jeg har sovet længe, drukket masser af detox-the og faktisk bare lavet...ingenting.
Har besluttet at blogge lidt om forskellige beauty-produkter, og med min baggrund som uddannet materialist og forhenværende konsulent for ét af verdens førende hudpleje/kosmetik mærker burde min viden være bred.
Håber du som læser finder det interessant at læse om nogle produkter og måske få gode råd/idéer.
Det er udelukkende private produkter som er købt af mig selv og som jeg har i badeværelsesskuffen.
                                                   Ved spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig :0)
Hjælpe-produkter


1. Den blødeste læbebalsam jeg har mødt. Diskret duft af mærket Smith's Rosebud. Tuben er købt i USA, og i DK kan man købe balsamen i en sød lille dåse, som passer lige til tasken. Jeg opnår de sundeste læber ved brug!


2. No sweat pads er små indlæg der sættes i fx. blazeren eller silkeskjorten, hvis man har tendens til at svede under armene. Er meget anonyme i udseendet og suger det meste under armene, så man undgår de våde skjolde. En bonus er at blazeren ikke skal vaskes så ofte, da man bare udskifter indlægget. God at bruge ved fx. jobsamtale, fremlæggelser etc hvor man har tendens til at blive lidt mere 'svedig'.


3. Nose strips fra Purederm er små "plastre" der sættes på næsen, for at fjerne sorte hudorme. Lad det sidde i 15 min og riv forsigtigt plastret af...du bliver overrasket over hvor meget der fanges! Prøv det, virkelig effektivt!


4. Tan in a can fra Sunspa er den bedste selvbruner-spray til dato! Den er let at påføre, man sprayer bare direkte på huden og dermed undgås striber eller ulighed på hænderne.Den tørrer med det samme. Til at begynde med lugter den en smule af selvbruner, men det går meget hurtigt af. Jeg har personligt ikke problemer med gammel, ujævn farve et par dage efter, da den nærmest går af efter bad.


5. Clinique 'Even better spot corrector' bruger jeg til steder i ansigtet hvor jeg har ujævn, mørkere farve også kaldet pigmentforandringer. Efter en tur i solen i 3 mdr. (ude at rejse) fik jeg en pigmentplet på næsen og kan efter jeg er begyndt at bruge correctoren se at pletten bliver mindre, - den gør også mine porrer på næsen mindre, hvilket er en god, god ting!


6. Øjenbrynsskraber bruges til de små, irriterende lyse hår som man kan have yderst under sine øjenbryn. Bonus info er at den kan bruges hvis manden skal have ordnet bryn, - især brynene i midten, over næsen. Det gør ikke ondt at bruges skraberne vs. pincet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar