tirsdag den 7. februar 2012

Solens stråler

Normann Copenhagen "Mormor blue" stel"

Ham mit allerkæreste har været ude at bruge penge, på ting til den nye  lejlighed. Han købte nyt til køkkenet og du kan tro jeg glæder mig til at servere en lille, lækker morgenmad eller måske et smagfuldt stykke smørrebrød for ham!

Forårsblomster
Jeg er taknemmelig for solens stråler, der kaster lys ind gennem vinduerne...Der har (næsten) hver dag været smuk sol og selvom det er koldt udenfor nyder jeg strålerne når de brager ind i rummet. "Husk at nyd den så længe det varer", tænker jeg ofte og hentyder til at det tit regner i Danmark.
 Da jeg kom hjem fra arbejde idag blev jeg mødt af  udsprunget påskeliljer, som stod og "levede" i eftermiddagssolen.

2 kommentarer:

  1. Sikke smukt lyset falder på mormor ternene! Sommetider er det bare om at skynde sig at hive kameraet frem og få knipset et billede.

    SvarSlet
  2. Hej Ida!
    Ja, der har været mange gode solskinsdage til at få fremstillet stemningsfulde billeder, her på det seneste...lad det endelig blive ved ;0) Du er mere end velkommen til at følge med på bloggen og se om der evt. kommer flere solskins-snapshots! Fra cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet