lørdag den 18. februar 2012

Fastelavn er mit navn...


Jeg er inviteret til fastelavnsfest iaften, hos min svigerinde.
Vi samles en flok tøser og det er meningen vi alle skal komme udklædt. Har købt mit tøj over nettet (se her) og skal være sygeplejerske. - Der er præmie til dén som kommer bedst udklædt så jeg krydser fingre for det bliver moi ;0)
Vi har aftalt at deltagerne gerne må medbringe noget underholdning og mit bidrag er singstar (karaokee).
Har lagt asti på køl og glæder mig allerede til et brag af en fest!
 - Skal du klædes ud i år? 

Udklædning

6 kommentarer:

  1. Ej hvor godt! Gad godt til fastelavnsfest :)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker fastelavn! Desværre skal jeg ikke til nogle udklædningsfester i år.. Da jeg var yngre vandt jeg altid for "bedst udklædte" og har siden, også i gymnasiedagen, gået op i det med liv og sjæl:)

    SvarSlet
  3. Håber hovedet har det godt i dag - og at du vandt præmien :-)

    Jeg vil meget gerne have lov at tildele dig blog-awarden Liebster blog - du kan læse mere om den på min blog.
    Jeg håber du vil modtage den.
    Jeg glæder mig til at følge din blog fremover :-)

    Mange hilsner
    Linda
    http://smaaogstorekager.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for tanker idag og ikke mindst den kommende blog-award! God søndag, Linda!

      Slet