fredag den 3. februar 2012

Forventningens glæde


Torsdagens aftensmad

Endelig et indlæg om mad, - jeg har været for ivrig efter at indtage maden, så har ikke nået at tage foto af aftensmaden, men her til aften lykkedes det!
Jeg spiste hos mine forældre og jeg stod for frikadellerne. 
- Fulgte en almindelig opskrift, men piftede op med hakket frisk rosmarin og feta i tern. - Mums!


Velduftende blomst
Så denne hyacint hos mine forældre og kan mærke jeg længes efter forår. - Jeg elsker forår og i takt med at blomster og grene udenfor spirer, flyver mit smil helt ud til ørerne. Jeg er også "forårsbarn", som min mor kalder mig, da jeg er født sidst i april måned. Hele mit liv har forår været = forventningsglæde, fejring og fødselsdag :0)
Og apropros dét at fejre; jeg har smilet hele dagen, ved tanken om, at der præcis er 1 måned til vi overtager den nye lejlighed! 
- Har lige set at Idémøbler holder udsalg i den kommende weekend og det er rigtig god timing, da jeg drømmer om 2 barstole ('Cyper') som netop er nedsat!  Se de gode nedsatte tilbud her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar