tirsdag den 14. februar 2012

Skal, skal ikke?

Der var stille fra mig igår, - mandage er altid travle for mig; hjem fra arbejde, slappe af, spise tidlig aftensmad og så til yoga. - Får energi, et smil på læben og et stille, afslappet sind af at dyrke yoga. Overvejer at få fingre i nogle yoga-dvd'er så jeg kan dyrke endnu mere yoga derhjemme.

Netto-fund
Har været i Netto og fik noget nyt med hjem til det nye, kommende køkken.
Blev dog skuffet over at der ikke var mange udstikkere tilbage, - ville helst have haft dem med de små blomster, men købte den sidste som var tilbage; den med bladene...
Ved ikke rigtig om jeg beholder den...måske jeg sagtens kan kreere en smuk skærekage med blade på som pynt, hmm?
Kunne ikke dy mig for at købe en folie-kasse, - ham den dejlige bliver altid irriteret over at pappet på foliekasser altid bliver mast i skuffen eller går i stykker, så denne i plast burde kunne holde!
Det sidste køb er en Derma deo roll-on, som jeg glæder mig til at afprøve.

I eftermiddags nød jeg en stille stund i selskab med stearinlys og Ikea-katalog. Jeg har sat mange krydser i kataloget, må lige ha' vendt budgettet og få målt præcist op i den nye lejlighed, - desværre må dette vente til vi får nøglerne pr. 1.marts.....Men jeg drømmer videre indtil da :0)
Rå-hygge




Ingen kommentarer:

Send en kommentar