søndag den 12. februar 2012

Søndagshygge


 
Niecen sover lunt og trygt
Forårstegn
Jeg passer min skønne niece idag. Hun er en livlig, charmerende lille tøs på 10 mdr. og hun forstår at smelte mit hjerte. Jeg trillede hende en lang tur i barnevognen i formiddags, så hun kunne tage sig en lur. På turen fandt jeg det første tegn på forår; vintergækker i en hæk, dækket af et lille, koldt lag sne...Hvilken fryd for øjet!
Når lille-niecen er afleveret hos sine forældre skal resten af søndagen gå med at læse magasiner under et tæppe i sofaen, drikke the og måske se et par afsnit af amerikanske serier (reality).
Venter med længsel på at ham den flotte kommer hjem fra arbejde (godt det ikke er mig, som har vagt i weekenderne!) og vi sammen skal nyde en saftig steak med tilbehør og gerne sauce til!
God søndag til dig ;0)
Smukt vinterlandskab

Ingen kommentarer:

Send en kommentar